Solen lyser även idag

Godmorgon!

Inatt har jag sovigt fruktansvärt dåligt. Vred och vände mig i flera timmar innan ögonen äntligen slog igen. Dålig sömn är lika med en irriterad och trött lady. Hur ska jag orka jobba.

Jag sitter med min kaffekopp i handen, min nya fina kaffekopp som jag fyndade på Åhlens i veckan. Denna härliga kopp som serverar mig rykande varmt kaffe varje morgon kommer att bli min bästa vän. Innan jag började mitt nuvarande jobb så hatade jag kaffe, jag gillade inte ens lukten av det. Nu, nu dricker jag säkert 5 koppar om dagen. (Iofs hinner jag inte få i mig allt innan det blir kallt och häller ut det. Så säg iaf 3 koppar.) Kaffe och kontor har en koppling, helt klart.

Klockan tickar på och här sitter jag med struntprat.

Återkommer under dagen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Kaffe...det är det som gör det värt att vakna ;o)

2008-08-05 @ 08:16:28
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0